Weelcome♥♥♥

Alla inlägg under mars 2014

??!

Av Malin ♥ - 30 mars 2014 12:50

Jag vet att jag inte är så aktiv men asso nu har jag så mycket att göra...
Jag är i skolan sen måste jag ta bussen till tågstationen och hem till mellösa och sen när jag är där så måste jag typ va social hela tiden så den ända tiden jag hinner hålla på med min mobil är på kvällen när jag ska sova och så rider jag också! Men nu är jag på väg hem till min pappas flickvän anna med appa och yeodongsaeng! Anna fyller år idag så jag tänkte va snäll och inte skita i henne som annars liksom jag hatar henne.. Jo jag hatar henne för att hon tror att hon kan bestämma över mig och så tror hon att jag ska göra precis allt hon säger!! det irriterar mig så jävla mycket!! Men eftersom hon fyller idag så ska jag åtminstonde vara snäll...
<3JAL GAYO<3XOXO

Av Malin ♥ - 18 mars 2014 11:24

Annyeong! Jag borde ju egentligen vara på lektion men istället så gick jag hem en liten stund och jag bor ju inte hemma längre så jag var hemma lite för länge så när inneboendet Zabina kom tillbaka satt jag kvar inne i badrummet och väntar på att hon ska gå in till sovrummet så jag kan paniksprina till skolan igen hehe såå jag sitter fast här inne shit nej nu ska hon dammsuga... FAAAN!!!!

Av Malin ♥ - 14 mars 2014 09:11

jag har inte skrivit på länge wow!! Det har faktiskt inte hänt så mycket på sistonde men idag så ska jag flytta till en ny familj såååååå skönt! Är så jävla trött på att jag måste göra allt jävla skit här hemma och alls dim andra sitter och softar i soffan! :# Så ja, man kan förstå att jag inte vill bo hemma.. Är i skolan just ska snart hem och packa och sen ska vi iväg till optikern för att kolla min ögon och sen får vi skaffa glasögon till mig för jag har redan gjort en synundersökning hos skolsyster. Men det ska bli skönt med glasögon, kommer ju se bättre och bättre med ena ögat! Jag har ganska dålig syn på vänstra ögat bara ja. Och jag driver ju en fan-account på ig om EXO lovley EXO*_* Så jag ligger ofta i min säng och "fangirling" hehe kan inte kontrollera min feels när jag ser dom!! men aja det var allt tror jag... Såå hejdåå
<3JAL GAYO<3XOXO

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards