Weelcome♥♥♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Malin ♥ - 30 juni 2014 12:10

Jo, Sara åkte hem igår och jag fick en jättefin present i förväg av Sussi!!! Älskar halsbandet och armbandet jag fick av henne och Hundringen har jag sparat :) Hade skitkul när sara var här men det var synd att jag var så lat emellanåt :( Och jag ska få hem min häst!!!! Men inte nu... Den 13 juli ska dom kolla om hon är dräktig och om hon är det så får jag hem henne nån gång i september och då får fölet gå hemma hos oss och är hon inte dräktig så får vi hem henne den 13 eller den 14 vet inte riktigt än hehe.. Kattungarna har blivit riktig stora nu och imorgon fyller jag år!!!! JIPPIIII :DDD


Jag och sara har en videofyme acc så adda oss !!

crazyNstylish Thaaank you♥

hahaha sitter och snackar med min oppa på fb... Asso alexandra, min oppa ;D Jag, hennes noona :D

Och så sitter jag och nördar kpop!!!! den 15 januari ska jag fira mig själv för då har jag varit en kpopper i ett helt år!!♥♥ men det blev ett ganska kort inlägg menmen jag hade inte så mycket att skriva om så jag tvingade fram lite saker hehe :) aja ses i nästa inlägg!!!

Saranghaeyo

♥ANNEYONG♥XOXO

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards