Weelcome♥♥♥

Alla inlägg under januari 2015

Av Malin ♥ - 8 januari 2015 13:01

Nämen tjenare! xD Jaa... Skulle åkt till skolan idag men Maria gav mig sin förkylning och hon bara gnäller om att hon aldrig får ha något för sig själv. Neh, hon skojjar bara lite :)  Aja, snart så ska vi ut till stallet och hjälpa Malin att bära in lite grejer in till Lilla stugan osv.

Så nu sitter jag här o nyser, hostar o skriver, hehe så u är det att ta det lugnt så länge :)

Bilder på min fina pärla Isabell/Bella kommer är jag fått tillbaka min dator efersom Malin lånar den för att hennes dator är på lagnig tror jag.. Och så måste jag få igång internetet på den också :) Då kommer det en massa bilder som jag har på datan inkl. de bilder jag tog på Malin och hennes älskling Lobban när hon var och tränade Akademisk ridkonst, vilket Maria håller på med och jag ska börja med. Sen ska jag o Bella träna lite NH och våran Bazze också.

Bazze är en ny häst i stallet, jag kallar dock honom ''Stressobjekt'' ibland xD  Men han hämtade vi i Ludviga/Ludvika? jag var då inte med när de hämtade honom, men jag fick höra att han var så stressad att han bara sprang fram o tillbaka i boxen där borta men nu har han lugnat ner sig mycket mer iaf, då han bara stod o skakade o kunde inte riktigt stå still när han kom till stallet. Nu skakar han inte lägre men han har fortfarande lite problem med att stå still. Han är ett varmblod, ganska het, bara går framåt. Han kan inte stå själv inne då han en gång näääästan sprang rätt över mig och han har nästan gått över mig några gånger när ma stannat.. Men nu ska jag käka lite mat så vi ses :)

♥ANNYEONG♥XOXO

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards