Weelcome♥♥♥

Alla inlägg under augusti 2014

Av Malin ♥ - 22 augusti 2014 13:41

Just nu har jag SO och jag håller på att dö av uttråkighet..!! Just nu håller vi på att lyssna på någon inspelning av någon som pratar om politik och valet eller nått sånt iaf, sen äre mentorstid och för er som inte vet vad montorstid är, när det är mentorstid så sitter vi I vårat klassrum t.ex Klassrum N6 och då sitter vi där och så börjar våran mentor att berätta om vi är t.ex lediga en dag eller om vi inte har den lektionen idag för att den läraren är på.... Möte säger vi, eller om vi har friidrott på "onsdag" och bla bla bla sånt där typ. Sen efter mentorstiden har jag idrott.. Uteidrott :( Men jag och några kompisar ska fråga om vi får vara inne för att det är så kallt och att vi har "ont" i halsen eller att jag fryser jättelätt och kan inte vara ute eftersom jag inte har en jumpertröja tror jag det heter men som vi ungdomar kallar det tjocktröja xD Aja nu ska jag fortsätta att lyssna på vad inspelningen säger!
??ANNYEONG??XOXO

Bambam är såååå SÖÖÖÖT!!!!

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards