Weelcome♥♥♥

Alla inlägg under april 2014

Av Malin ♥ - 29 april 2014 10:35

Fick ett sms för typ två dagar sen och där fanns ordet respektlös.. Hon jag bor hos kallar mig respektlös, men är jag verkligen det när jag ställer mig och diskar när hon ber om det, jag dukar bordet när hon ber om det! jag hjälper henne med förfan allt hon ber om!!! Jag städar mitt rum, jag tjatar inte, jag är så social jag kan bli.... Men jag är tydligen respektlös för att jag inte svarade på ett ända jävla fucking SMS!!!!! Så jag stannade kvar ute i hälleforsnäs istället för att åka till maria och få ett utbrott! Varför ska det vara så svårt att tjäna respekt av andra och att visa andra att jag respekterar dom på mitt sätt men nejdå man måste visa det på deras sätt istället... Seriöst vad är problemet, jag har tagit emot kritik igenom hela mitt liv och varit jävligt dryg tillbaka vissa gånger men jag har aldrig blivit kallad respektlös för det! uuuugh hur tufft ska livet bli? Vad behöver man göra för att göra livet lättare?
<3JAL GAYO<3XOXO
(utan smink på bilden, riktig ful måste jag erkänna!)

Av Malin ♥ - 25 april 2014 11:28

Jag kommer nog inte vara så jätteaktiv för jag sitter nästan aldrig vid datorn längre!!! och mobilen är pajjad.. duktiga lilla jag.

När jag  en ny mobil så ska jag föra över några bilder på datorn och sen lägga ut dom på bloggen! Bilderna kommer vara på mitt rum, djur&natur, spypics på dom som bor i huset, jk!!, mer fashion o sånt sen tror jag inte det är nått mer...


/JK=just kidding/ (stavning?)

Av Malin ♥ - 25 april 2014 11:04

Jo det var ju ett tag sen jag skrev men jag har inte haft nått att skriva om riktigt men i morse så fick jag nått att skriva om!!

Jag väcktes kl 4 på morgonen av att det lät som in i helvetet mycket i mitt rum och när jag öppnade ögonen så ser jag en jävla kråka flyga runt i mitt rum! HAHA och jag har ju inte haft nått fönster öppet ingenting är öppet i mitt rum.. Jag får inte lämna dörren öppen för att då blir mitt rum så himla kallt, och så typ kl 8-9 så gick jag ner och berättade allt för Maria, hon som jag bor hos och hon sa att den kan har kommit in genom öppna spisen som jag har i mitt rum så jag gick upp och kollade om det låg en massa skit på golvet och visst fan gjorde det de!! så jag har förmodligen ett bo där... Både hon och jag tror att jag kommer få besök inatt igen! Och jag var ju så duktig igår, jag var riktig dum i huvudet... Slänga mobilen upp i luften ska man inte göra för det är ju självklart att den går sönder, men jag sa bara ''nää, min mobil går aldrig sönder!'' Så jag slängde mobilen upp i luften och sen när jag gick för att hämta mobilen och sätta batteriet tillbaka in i den och när jag väl skulle sätta på den så lyste skärmen vit oavsett vad jag än gjorde... Fyfan vad deprimerad jag blev när jag fick reda på att jag skulle ha en knapp mobil medans pappa min letade efter ett batteri till min lillesyrras gammla experia.. och jag skriver ju med min kille på kakaotalk och snackar med han och så! Och ja, det är solklart att han är asiat!! :D♥ jag ska berätta lite om honom.


Han är 16år

Han är korean men bor i kina

Han är så super mega nova söt, gullig och sååååååå snygg :DD

Han är 174cm

Hn studerar i kina, vet inte riktigt varför

 och mer än så tänker jag inte berätta för resten av orden skulle vara gullig, söt och snygg osv hehe


Vi träffades via kik och sen så snackade vi och skickade selcas till varann och sånt och andra dagen så snackade vi lite till och *POFF* vi vart tillsammans! Snabbt jag vet men vafan man kan inte kontrollera sina känslor eller sitt hjärt allt sker närsomhelst!

Jag ska nog ta och sluta skriva här för snart ska ska jag ut till flen och ta en fika och kanske klippa/tunna ut håret lite! Ska absolut inte klippa topparna ussch nej!!!!!


♥JAL GAYO♥XOXO

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards