Weelcome♥♥♥

Alla inlägg under maj 2014

Av Malin ♥ - 22 maj 2014 15:40

1. Two moons (both ver)
2. Hela mini album OVERDOSE
3. mama
4. Wolf
5. growl
6. heartattack
Jag skriver fler låtar i nästa inlägg eftersom jag måste ta bussen till tågstationen så jag hinner med mitt tåg!!
See y'll tomorrow!! ;D

Av Malin ♥ - 21 maj 2014 22:33

J'vligt trött är jag så ska snart gå och lägga mig.. Men innan jag gör det så tänkte jag skriva ett litet inlägg om vad som har hänt under denna vecka!


Jag har först och främst börjat snacka med världens härligaste kusin igen!! WOHOOO!♥

Och vi planerar att träffas snart, skit kul juu!!!! :D

Jag går på varenda lektion nu i skolan och jag har skött mig superb bra, inte skolkat nu på 2-3 hela vecor nu och det känns så himla skönt! Ska få en egen häst i höst, och jag vet vad den ska heta... Ett namn jag har kommit på själv och jag gillar konstiga namn så skyll på det.. Hästen ska heta Borrokka uttalas det men det stavas bara med ett R!! Schyst ellerhur? :DD Bah skojja jö! eh skojj bara.. men gud vad jag säger skojja bara hela tide liksom shieet! :o

Jag har fått min kurator, min musiklärare och min familjehems mamma att börja gilla kpop!!! AAAAH skriker av lycka i mitt huvud but all thanks to my friend Alexadra, without her, I wouldn't have known what kpop was!!! ;DDD 

Nehe då får jag väl säga godnatt kära läsare!!!!


Joeun bamdeseoyo, har typ glömt hur det stavas hehe vilket bra minne jag har!!!! ;)

                      SVENSKA----------KOREANSKA

BTW. Jag heter _____ = Je ireumeun _____ imnida 


♥ANNYEONG♥XOXO

Av Malin ♥ - 16 maj 2014 15:35

jo, i skolan har ju vissa lärare och typ alla i min klass frågat om jag har tagit något.. (alltså knark xD) Och jag säger jag har tagit "luft" snacka om störd jag är yaoooo och jag är fortfarande i ett förhållande med brett men det har blivit ett problem jag älskar en annan korean mer och den andra vet liksom inte om det såklart inte.... och han är bara ett år äldre än mig vilket jag tycker är mer passande för just mig.. åååååhh hjälp och mina känslor för brett börja tyna bort och flytta sig till yungyu som han heter hehe men seriöst lite hjälp skulle va bra, vad ska jag göra? hehe triangeldrama eller vad det nu heter?? men ska ta bussen till stan nu så jag hinner med tåget hem!!!
<3JAL GAYO<3XOXO

bilden tog jag i hälleforsnäs tågstation ;D

Av Malin ♥ - 4 maj 2014 19:41

Blir helt slutkörd här borta typ neeh jag bah skojja hahah..
Var ute och red idag lite med malin och hennes kompis och hennes kompis lillasyster.
Flrst red jag Nauda sen fick jag rida oscar för att malins konpis lillasyster tyckte han var stark? Aja men skitsamma men nu ska jag väl försöka att ta det kungt förhoppningsvis iaf!!! Och jag använder mobilen för att blogga nu lite grann!!


Har även startat två nya bloggar!!!
Här får ni länkarna ;D

www.kpoppassion.bloggplatsen.se
www.buythisbuythat.bloggplatsen.se

Så kolla in dom vettja! ;)
Dom är inte fixade så dom är inte så jättefina än hahaha xD

<3JAL GAYO<3XOXO

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards