Weelcome♥♥♥

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Random.. I guess?

Av Malin ♥ - 29 juli 2014 17:13

Jag vet inte varför, men jag knner mig ganska glad idag för typ ingenting xD Visst jag kanske inte ler nu medans jag skriver detta men vafan min farsa sitter framför mig och han kommer typ tro att jag sitter och skriver med en kille om jag börjar le som en idiot. Fick reda för typ ett år sen att alla ser mig en som är jätteglad person som bara utsrålar värme, kärlek och glädje vilket jag är glad över men det typ nästan ingen vet är att jag hellre sitter ensam i ett mörkt rum med en madrass och mobil, hörlurar, wifi, en laddare och lite mat.. Det jag säger är att jag sitter hellre ensam i mörkret än att umgås med folk och vara social. Fråga min pappa, när jag är hemma så syns jag inte till för jag sitter i mitt rum och gör ingenting förutom att hålla på med min mobil... Jag försöker vara social med min biologiska familj men det är jävligt svårt för det slutar alltid med BRÅK jämt!!! Så jag tycker inte det är roligt alls att umgås med dom. Jo, jag pratar med dom lite då och då och det går bra men om jag bara umgås med dom en hel dag då blir det automatiskt bråk mellan oss. Specielt mellan mig och pappa, jag vet inte varför men dom gör mig irriterad på bara en sekund.. Det spelar liksom ingen roll vad dom gör ibland så irriterar det mig. Jag kan inte ha ADHD som farsan ville testa mig för xD

Det som också irriterar mig är att många av mina kompisar tror att dom kan kontrollera mig, jag är trött på sånt skit!! Jag är fan trött på allt ibland.. 

Det ingen faktiskt förrens nu är att när jag var runt 10-11års åldern så hade jag självmords tankar.. Det är inte bra jag vet men dom helt borta nu jag LOVAR!!! Men ofta var det för att jag kände att ingen bryr sig om mig, ingen skulle ens bry sig om jag var död!!! Ingen skulle ens fatta att jag var död.. Jag behövdes aldrig, jag gjorde alltid fel, de ända gångerna jag gjorde nått bra var när jag städade eller skötte skolan (asso jag gick på lektionerna och gjorde det jag skulle) gjorde mina läxor. Men nu när jag bor hos maria så har jag fått viljan tillbaka att ta tag i skolan och vilja börja få bra betyg så jag kan bli polis i framtiden.. Att bli polis har alltid varit en barndoms drömjob och det är det fortfarande.. Just det i förrigår så var jag med Sanna ute hela natten,(snacka om jobbigt) och hon ville inte tillbaka till lövsta och hon ville tillbaka till lövsta så till slut ringde hon snuten om att det var TVÅ tjejer som sprang runt vid netto i årby och förstörde saker när det faktiskt bara var hon som gjorde det. Så när snute n kom så ville jag inte ljuga och det gjorde jag inte heller men det gjorde Sanna men synd för henne så var jag ärlig jag gjorde som polisen sa och uugh känns som om jag ska bli tågögd... Lite ''honored'' känsla när snuten börjar kalla mig smart och duktig och en väldigt förstående och intelligent tjej hehe men hur ofta är det man får höra en snut säga det!!?? menmen nu har jag skrivit mer än jag planerat hehe.. aja seeees ;D

♥ANNYEONG♥XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin ♥ - 1 april 2015 14:59

Har tänkt ett tag om jag borde göra ett inlägg och nu när jag sitter vid datan så passar jag på o skriva om min gårdag :) Jo det började bra, jag var glad men trött o lite pigg xD Jag gick på lektionerna, snackade & hängde med min kompis Alexandra ...

Av Malin ♥ - 16 februari 2015 10:09

Tjenareee xD Jag har haft väldigt många tankar den senaste tiden och de har handlat om lite allt möjligt.De har ju mest handlat om mamma och varför hon har gjort som har gjort hela tiden, jag har insett lite saker som jag inte insåg förut när hon höl...

Av Malin ♥ - 8 januari 2015 13:01

Nämen tjenare! xD Jaa... Skulle åkt till skolan idag men Maria gav mig sin förkylning och hon bara gnäller om att hon aldrig får ha något för sig själv. Neh, hon skojjar bara lite :)  Aja, snart så ska vi ut till stallet och hjälpa Malin att bära in ...

Av Malin ♥ - 25 december 2014 22:43

Asso jo, det är en kille jag skrivit med i snart ett och ett halvt år och... Jag började falla för honom och hehe... Jag fick nyss reda på att han är lite av en badboy, vilket jag gillar. Lite ''nerdy'' och lite ''badboy'' om ni fattar ;D Hahaha men ...

Av Malin ♥ - 11 december 2014 13:25

haha mitt nya motto istället för YOLO xD aja sitter hemma just nu och bara gör ingenting förutom att lyssna på musik dock heh Nightcore - Paper gangsta ♥ I'm loving it LOL    Har inte mått så bra den senaste tiden.. Mentalt alltså :/ Har v...

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards