Weelcome♥♥♥

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Malin ♥ - 10 juli 2014 23:25

Hela huset har varit fullt idag med både folk och djur.. 8 hundar och 6 personer.. Pappa var hundvakt åt Hero så han ficl följa med ut hit och Sara tog med sig sina tre hundar och sen så har vi Marias fyra hundar.. Bilder på dom kommer, söta hundarna.. Badar som idioter gör dom allihopa! xD Målade lite av staketet med grundfärg medans Maria och Jordan var ute på kvällspromenad med hundarna menmen nu är det nog dags att jag lägger mig och sover.. Är ganska trött sååååå godnatt gott folk!!

?ANNEYONG?XOXO

Av Malin ♥ - 10 juli 2014 00:34

Kan inte sova, kan inte göra ett skit asso fyfan vad jobbig men hoppas att det blir svalare imorgon iaf så jag orkar röja lite innan farsan kommer och börjar riva lite i väggen för att sätta in fönster på verandan!! Så jag måste verkligen sova men det är också lite svårt när jag har världe s konstigaste konversation med en kompis via kik såååää jag har ganska kul faktiskt och så har jag hörlurar i öronen med kpop på ;* Loving it?? Kom hem till maria igår, så skönt för jag har verkligen saknat min säng så himla mycket!!! Och alla djur också DUUH^^ men nu ska jag åtminstonde försöka sova!! Godnatt alla Kära<3
?ANNYEONG?XOXO

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards