Weelcome♥♥♥

Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Malin ♥ - 20 juli 2014 18:04

Jo man kna säga att de två orden har fastan i mitt huvud... Sååå sorligt eller hur?!! Det har inte hänt så mycket.. Sover hos pappa en natt till sen åker jag tillbaka till maria :D Har faktiskt ganska kul när jag är hos maria, roligare än hos pappa menmen det är typ inte nått jag kan ändra på än.. Aja nu sitter jag i vardagsrummet med datan ikopplad till tv:n och dunkar musik, högtalarna är hos maria så jag kan inte dunka musik via dom ;) Just idag har jag slappat och inte gjort ett skit. Pappa och lillesyrran är och sätter upp fönster och en balkongdörr år maria så ååå.. Verandan börjar bli klar :D Äntligen!!! Men nu ska jag fortsätta att lyssna på muuuusic ;D SES xD
Jag lyssnar på    *BTS - Coffee*

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards