Weelcome♥♥♥

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Malin ♥ - 12 februari 2014 12:51

Annyeonghaseyo!

Skolan är bara en riktigt jobbig sak som man måste gå till varenda dag!!! :( Mår illa och allt sånt skit, försenad till skolan så jag hade ingen bra start på dagen idag nej... Och lilla puckot missade ett MATTEPROV!!!! (jag är puckot...) Så idag på lunchen så kom min mentor och snackade med mig om mina betyg och så, jag måste vara med på lektionerna , jag måste göra det och det och det!! Men vagan kan dom inte vara glada att jag åtminstonde kommer till skolan nu än innan då jag bara sket i alltihopa! Men nu har jag ialla fall en kompis i skolan som jag inte kan dissa för då känner jag mig dum! JÄTTE-ELAK kommer jag känna mig om jag dissar henne bara för att jag vill stanna hemma och sova. Men varför gnälla? Det är ju livets egna cirkel, hehe kom nyss och tänka på att jag är sugen på burger kings hamburgare chicken royal! ååååhh fan, jag måste verkligen börja spara istället för att slösa ^,^

Träning ger färdighet även misstag! haha min lillasyster tänkte lära mig ett danssteg men hon blev bara frustrerad över hur dålig jag var och att jag aldrig lyssnade eller att en vägg distraherade mig! hahaha hhmmm väggen var så rolig vid det tillfället men hon gav  upp efter nån minut...... Jag kan vara riktigt jobbig specielt i skolan i klassrummet då jag ska störa alla för att jag inte vill jobba


Men vad ska jag göra åt det? Jag har svårt att koncentrera mig när nån tvingar mig att jobba med  t.ex matten! Tvingar andra mig till att göra någonting så kanske jag gör det men det kommer vara riktigt slarvigt eller typ bara en uppgift klar och sånt! men nu har jag skrivit så mycket att jag tycker att det är dags för mig att vila mina fingrar.. 

♥JAL GAYO♥XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards