Weelcome♥♥♥

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Malin ♥ - 16 februari 2014 23:21

Jag hade tänkt att ge er lite fakta om mig, men om ni undrar över något annat så fråga bara! ;)


1. Jag vill inte vara svensk. (No offense swedish people)

2. Jag är en exotic! (ett fan av kpop gruppen EXO)

3. Jag emot djurplågeri helt och hållet, oavsett vilket djur det är!

4. Jag är kär i några som inte ens vet att jag existerar. heheh ;D

5. Jag är född den 1 juli, 2000. Drakens år.

6. Jag ska flytta till min veckofamilj nästa vecka! (ÖVERLYCKLIG!!!!)

7. Jag älskar hästar och rider på dom även om jag är lite rädd för dom när dom bits eller sparkas.... (Don't judge me)

8. Jag kan bara snacka om privata saker med min minion.

9. Min minion är min bästa kompis Sanna!

10. JAG ÄR EN STORT FAN AV MINIONER!! dom är så fuckin' SÖÖÖÖÖTA!!!!

11. Min instagram kommer bara att ha bilder på kpop idoler!

12. Jag vill vara en sydkorean... :(

13. Mina bias är Lu-lu,sehun,beakki, yeolli, Tao och Chen! They are just soooooooo damn hawt!!!

14. Jag rakade av mitt hår för snart ett år sen, tror jag....

15. kpop_lover90 är min chingu! Ärligt talat, UNNIE YOU ARE THE BEST!!!!

16. Jag och kpop_lover90 planerar att kidnappa  EXO och låsa in dom i källaren och ha dom för oss själva. MWAHAHAHA!!

17. Jag hatar mobbing.

18. Jag hatar folk som säger att alla kpop-killar är bögar eller en KINES!!!! Dom är koreaner och det är väldigt lätt att se! duuh.

19. Jag har ägt 7 katter, 2 hundar, 2 fåglar, 1 hamster, 1 kanin, 1 mus, men inte på samma gång!!!!

20. Min hjärna hat förflyttat sig till rymden för att den tröttnade på mig, neeh bara skojja,  Jag är väldigt ''retarded''...


Men det var allt för idag och jag orkar inte lägga upp alla bilder som jag tog idag på promenaden med lillesyrran så dom bilderna kommer upp imorgon istället! Men jaja,

♥JAL GAYO♥XOXO


Ps. Annyeonghaseyo/hej

     Jal gayo/hej då

     Jueun Achimimnida/god morgon

     Jueun bamdeseyo/god natt

     Joeun junyukimnida/god kväll

Ja, så ni vet vad det betyder!! ;D

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards