Weelcome♥♥♥

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Malin ♥ - 13 februari 2014 11:52

Why are my bias doing this to meeeee??????

  *nosebleed*

*dizzy*

   *dying from losing to much blood*

   *almost dead*  

 *ambulance arrived*

   *died but they made my heart beat again*

   *at the hospital*

    *everything suddenly went black*

 *heart beats very slow*

   *heart beast even slower*

   *almost not beating anymore*

    *dead*

Av Malin ♥ - 13 februari 2014 08:17

Trött som fan och ingen vilja alls att gå till skolan!! uugggghh, men jag måste få bättre betyg!!!!!!! Mina betyg som jag fick i jul var bara
'F eller ---'
Sånna fula betyg får man om man skolkar! Det här inlägget kommer bli kort tror jag... Nehepp dags att kliva ur sängen så att jag vaknar till lite! ;) måste göra mig i ordning till skolan, kan ju inte gå i pyjamas heller! xD
Men vi ses! ;+

♥JAL GAYO♥XOXO

(My deer is SOOOOOOOOO DAMN SEXYY!!! ^?^ *.*)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, välkommen till min blogg! Här kommer jag skriva om lite allt möjligt så ofta jag kan! Jag är en tjej på 14 år och bloggare sen tidigare! men är det något mer ni vill veta om mig, ställ då gärna en fråga!
XOXO♥♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards